Przejdź do głównej zawartości

Katar

Hej haj, hello. Witam witam i o zdrowie pytam. Pytam, bo mnie coś złapało, co mnie w tej sytuacji pogodowej w ogóle nie dziwi. Raz bardzo ciepło, potem chłodno i tak to właśnie wygląda. Przyczepił się do mnie jakiś katar i nie chce opuścić. No tak, trzeba poczekać, bo katar leczony czy nie leczony jak wiadomo trwa siedem dni. To zostało mi jakieś cztery:-) Pije herbe z imbirem, by nie doprowadzić do większego przeziębienia. Lepiej zapobiegać niż leczyć oczywiście. Krople do nosa są, więc zobaczymy jak to dalej będzie. Aaa i co najważniejsze, pije witaminę C. Dużo Wit. C :)

Komentarze

  1. Zdrówka życzę, no ta pogoda to jakiś żart w tym roku, u mnie wczoraj było ciepło, można było latać w krótkim rękawku, a dziś burza, deszcz i zimno...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Komu w drogę...

Zaczynamy weekend. Wyjeżdżam dziś do Trójmiasta i już nie mogę się doczekać, aż zobaczę molo w Sopocie, którego nigdy jeszcze na żywo nie widziałam. Nareszcie sobie troszkę pozwiedzam, poleniuchuję na plaży ( jak pogoda na to pozwoli) i może trochę się opalę. Mam duży deficyt słońca ostatnio, więc plaża jak najbardziej wskazana😊 Tyle lat żyję na tym świecie, a jeszcze w Trójmieście mnie nie było niestety. No, ale wszystko widocznie ma swój czas😊 Walizka już od trzech dni stoi po brzegi spakowana.

Japoński manicure

Japoński manicure, to nic innego jak dokładne i energiczne wmasowywanie w naszą płytkę specjalnej witaminowej pasty i zaaplikowaniu na nasza naturalną płytkę pudru. Po takim zabiegu nasze paznokcie staną się twardsze, zdrowsze i będą miały ładny połysk. Taki manicure zapobiega rozdwajaniu, łamaniu się paznokci, dzięki czemu nasze paznokcie rosną długie i zdrowe.

Witam

Jestem osobą, która nie się nie nudzi. Lubię czytać, gotować, podróżować, chodzić do kina i teatru. Nie lubię rutyny, która w tych czasach niestety wkrada się w nasze życie. Staram się regularnie ćwiczyć, ale z tym to różnie bywa. Mam duże poczucie humoru i lubię ludzi, którzy maja dystans do siebie i świata. Zapraszam do czytania i komentowania mojego bloga.